Hadiah Pujukan buat Madu'u

Walau adik tak tahu pun blog akk ni...

Indeed, ada orang merajuk dengan aku. Ada orang tu bercerita banyak tentang aku pada orang lain. Sebab apa? Sebab dia merajuk dengan aku, kata akhwat, dia minta aku pujuk dia.
Disebabkan aku terlalu sibuk,  maka, tidak sempatlah aku mahu keluar dengannya.

Namun begitu, ada juga statusnya mnceritakan tentang aku. :)
Adik, akak nak jumpa awak ni, tapi sabar ea, akak bizi sangat sekarang ni.

Tadi singgah di kiosk utem. Jumpa button smiley, dan terus teringat dia. Belikan sebijik untuk dia, sebijik untuk aku. hehe.
Pastu, beli bunga mawar sekuntum. Tiba-tiba sahaja aku jadi romantik melampau. Sana sini nak romantik dan romantik.

Smiley akk untuk awak :)
Ingat smiley ni selalu tau...akk selalu hantarkan senyuman dalam doa untuk awak, iA.

Ok, awak nak akak ni jadi naqibah awak kan selama ni? Ok, akak cuba sedaya mungkin. Walau, akak tahu akak ni ganazz, bukan yang kelakar dan menghiburkan, namun, beri akak masa untuk mencari dan improve. Akak ni manusia biasa, akak banyak buat silap, sorii..hehe..
Tapi, kalau sekarang ni awak nak hina akak atas kesilapan akak, silakan adik, akak tak kisah ^_^
Akk memang layak dihina, layak dikutuk-kutuk. hehe.
Awak teruskan berbuat begitu pun, akak dinilai hanya oleh Allah s.w.t :)

Jadi, adik akak, I love you, I miss u too, thus, sabar dulu k. Nanti kita jumpa, jika tidak di dunia, kita jumpa di syurga :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita
AMARAN-Amalkan prilaku,tutur-kata yang elok dalam komen anda.