Doakan, ikhtiar yang terbaik tahap terbaik antara yang terbaik. (y) macam haa!

Recently, diri ini kerap jatuh lemah, dari segi fizikalnya. Semua secara tiba2. Assume je as terlalu penat buat kerja.
Namun, keletihan yang disertai ketidakseimbangan badan itu lain macam pula :D
Eh, semoga ianya tidak ada petanda buat sakit2 yang pelik2. Semoga juga ianya tiada relationship dengan keguguran rambut ini :)
Pernah, recently, bila bangun dari tidur, kaki kebas, terus rebah sendiri di atas lantai. Astagfirullahalazim, itulah akibat terlalu penat sampai tidur dan makan terabai..ya Allah, betapa aku tidak menjaga amanahMu. Kadang, badan yang berlemak pun mungkin boleh menjadi penyebabnya.
Alhamdulillah, baru2 ni, baru je purchase vit B complex shaklee. Nak tingkatkan tenaga, insyaAllah. Beriadah pun sudah, dan mestilah dilengkapi dengan supplement kan?

:D

RM 67 je. Puas 3 tahun kakpah pujuk suh consume mende ni..


"Dua tiga bulan lepas, ada mimpi tentang sesuatu yang ..hmm...Saya reluctant untuk ke hospital, kerana telah berbotol darah disedut dari badan ni. Alhamdulillah, memandangkan diri ini masih lagi sihat walafiat, saya tekad untuk tinggalkan segala temujanji dan hidup sama macam orang biasa walaupun hari2 kena cover muka dengan make up mcm orang yang baru lepas kimo.Mimpi tu tentang penyakit saya berjaya didiagnosis dan keputusannya sangat tak baik untuk didengar oleh saya. Dalam mimpi tu, saya rasa kecewa lepas dengar diagnosis tu. Naudzubillah."

Saya berdoa dan minta pembaca blog juga berdoa akan kesihatan diri saya. Alhamdulillah, yang gugur mulai menumbuh dan semoga saya terus sembuh 100% dari keguguran rambut2 ini :) aamiin ya rabb.
**Skrg ni minggu exam, yabdabedu! Semangat masuk dewan, usaha sebaiknya, doa, dan tawakal :)

Smile :) Smile :) Smile :)

Blog post on 31/1/2015 - 01:27

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita
AMARAN-Amalkan prilaku,tutur-kata yang elok dalam komen anda.