Projek CCTVku :)

Salam.
Hari ni nak kongsi sikit bab hobi. Hobi, semua orang ada hobi. Wakaka, macam2 ada. Hobi aku antaranya ialah menyelusuri kemahiran kejuruteraan walaupun aku bukan minah engineer. Aku minat programming dan ada company yang minat untuk jadikan aku programmer part time mereka. Oklah tu. Hobi jadi kerja.
Sekarang, berjinak2 dengan sistem2 lain, dan berbincang tentang idea2 baru untuk direka cipta atas gabungan2 idea2 ini.

Sekarang projek aku ialah untuk custom cctv di bilik hostel aku. Nak buat apps sendiri untuk install cctv dengan kos yang sangat2 rendah yg mampu untuk pelajar2. Boleh x agak2? Projek sedang berjalan. huhu...Cctv tu pun aku sendiri yang akan reka sikit dalamannya. Tett....

Bosan x dinafikan jika hanya belajar sesuatu yang exam oriented sahaja, kadang2 nak juga bermain2. Main dengan apa yg org2 lelaki barat selalu main..keh3...( Anak mat saleh, secondary school pun dah pandai cipta teknologi diorg sendiri, even kereta pun leh buat sendiri.)

Gambar? Hmm, nanti aku upload sebab ni kan blog aku, jadi ikut suka aku la bila nak upload gambarnya.
Banyak benda kena modified..huhuhu...x best, tapi agak mencabar..huhu..

Bila adanya "otak lelaki" dalam badan perempuan, kudratnya tidak sama seperti badan seorang lelaki yang dengan mudah boleh modified barang2 yang perlu diubahsuai itu..Takpelah, bersyukur pe jadi perempuan :)
Boleh buat anak banyak2..

Hmm...hm...nak settlekan projek ni cuti ni. Hmm, terfikir, camne nak ubahsuai body untuk cctv tu nt? Sebab papan litar x boleh tembus ke windows nya...Sebab lubang body tu masih dara, nak kena pecahkan daranya tu. Hahaha.

Kbai..
(Otak kuning jgn pikir yg bukan2...)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita
AMARAN-Amalkan prilaku,tutur-kata yang elok dalam komen anda.